santa baby

Hahaha! Jag vet vad jag vill ha i julklapp nu :P


Det är så töntigt att önska sig detta men jag orkar bara inte röra på mig :P


Jag önskar mig ljus, inte vilka ljus som hälst utan blockljus :D


Så ge mig svarta och vita blockljus, massor med ljus!


Har nämligen räknat ut att jag har slut på 6 stycken om dagen. Tro det eller ej, men det är sant!


Sen önskar jag mig smycken, behöver nytt...


Äh jag gör en punkt lista!


*Blockljus (i svarta och vita färger)

*Smycken

*Den där västen från H&M (som moster säkert kommer att köpa åt mig...)

*Klänningen från VILA (den Sally ska köpa på rea åt mig :P)

*Body shop funkar perfa

*Massage av Malin (HELA KROPPEN)

*Röda saker...


Pappa skratta när han såg detta. Han frågade om jag hade slagit i huvudet eller om jag hade feber :( Han tyckte nämligen att listan var för kort! Han hade väntat sig den vanliga listan på 3 A4 som innehåller allt från noshörningar (de är såå söta!), fiskar (vill haaaa!) till flygande mattor, självlagande mat, uppsatser som skriver sig själv och det som alltid finns med, en dubbelgångare! Någon som kan göra allt det tråkiga som jag måste göra (typ plugga, skriva prov osv.).


Happy?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0