Novastar goes emo (typ)

Jag är sjuuuk! Ligger i min säng och äter chips... Vi har nämligen inga kakor eller kakaopulver hemma! Jag är sur...


Hur kan man inte ha kakao hemma? Det är katastrofalt!

Det borde vara lag på att man ska ha kakao hemma. Precis som det är lag på att man ska ha bilbälte och inte gå mot rött. Tro mig det ligger på samma nivå det där...


Juste, så ska locket på honungen inte sitta fast på burken och göra det omöjligt att få upp den. Man ska kunna dricka honungs te med jordgubbssmak, utan att dö av frustration och spilla halva honungsburken innan!


Jag är i en klagomurs värld just nu... Är nämligen hungrig, sömnig, har ont och så har mor blivit rånad (hon hade viktiga papper som tillhörde mig i plånboken :() så är lite frustrerad också!


Chips...


Är du en tyst tiger?
Postat av: sara

aaw :( drick massa grönt te söt :P <3

2008-12-17 @ 21:12:04
URL: http://swerina.blogg.se/
Postat av: maxime

Noour? vad har hänt with the pictures? :P

2008-12-17 @ 23:00:50
URL: http://maxiii.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0