När min vilja tog över min vardag

Ok, jag ger upp!


Min vilja vägrar göra som jag säger! Den vill bara ligga i sängen och kolla på film...

Fast än jag berättar för den att jag har prov att plugga till! Men neee, den insisterar på att skita i allt och bara "ta det lugnt". Som om jag inte vet bättre än den!


Vad ska det tjäna till att ha en vilja när den ändå inte gör som man vill?


Jag vill göra klart all plugg, jag vill sova länge och jag vill ha lov!


Men det ända min vilja insisterar på att göra är sova länge varje morgon så att jag måste stressa till skolan. Jag kom till och med för sent idag, så sent att jag missa hela genomgången av facit till matte D provet!


Ne, nu ska jag åtminstone läsa igenom allt!  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0