Kan du stava till ”naturvetenskaps programmet”?

Ca 5 månader kvar till studenten! Jag vet att vi tar studenten den 6/6 men nu räknar jag bort dagarna då vi har lov.


Jag är helt slut, det är tur att det är jullov snart (imorgon torsdag kl 12.30 senast). Men bara för att vi har jullov så är inte pluggandet slut. Nej, för på fredag ska religionen in och vecka två så ska matte D vara helt klart (vi har en redovisningsuppgift att göra), muntligredovisning i religionen fredag direkt efter lovet (som slutar på en onsdag...), tyska boken ska också läsas och skrivas om (på tyska till fredagen efter lovet!) och så PA (självklart...)!


Det kallar det för lov... Man kan lika gärna gå kvar i skola om det ska vara så här. Så klagar de på oss när vi tar ledigt någon dag under terminen, för att vi ska åka bort! För hur kul är det att ta med läxor till österrike? Mormor och morfar kommer säker fråga om man ens firar jul i Sverige!  


Jag får panik!


Men som tur är har jag planerat detta!


Religionen (hemtentan) ska jag göra ikväll, matten ska jag göra innan den 23 (för det är grupparbete), tyskan och PA tar jag med mig (hoppas att kusinen kan göra den åt mig (A)) och muntliga redovisningen i religion gör jag på onsdagen efter lovet!


Detta är inte ett jullov utan ett läxlov!


Jag går under!  


Är du en tyst tiger?
Postat av: jörn

:( stackarn



jag måste med, har inte börjat på projektarbetet än:(((

2008-12-17 @ 19:50:28
Postat av: moi

Jörn: mm eller hur :( du vet att PA tar massa tid va?

2008-12-17 @ 20:03:17
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0