Jag har fått mina julklappar :P

Så nu familjen S. firat jul :)


Stora klumpen hittades utanför fjortisstället och släpade hem (tyvärr inte bokstavligen talat!).


Det åts toffifee och byttes julklappar... Julmaten delen får vi ta i österrike :( 


Men det var bäst, speciellt när far håller upp tröjan han fick av Stora klumpen och säger "men det här är en tjej tröja..." LOL

Hon hade blandat ihop fars paket med mors :P :D SKADEGLAD till max!


Själv fick jag klänningen jag ville ha från VILA, ett par snygga stövlar, och två par ankelboots, pyjamas och så smycke från Pearls for Girls :D  


Men det kommer väll mer sen... (I österrike alltså...) Inte för att jag vill ha mer, är nöjd nu :D kanske ska lämna tillbaka resten och skänka pengarna till röda korsets kramkampanj... Eller Cancerfonden...  Hmm, får prata med pappa och se vart han tänker skänka pengar i år så tar jag det andra :D


God jul på er :D (Fast än det är 4 dagar kvar (om ni nu inte firar jul den 25 som vi gör för då är det 5 dagar kvar :())


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0