Hur långt får man gå?

Råkade höra ett roligt samtal idag mellan en tjej och en kille.


Tjejen pratar i telefon med någon (troligt viss sin kille).


T: "Men jag är ledsen jag är faktiskt över dig!"

Tystnad...

T: "Jag vet inte, jag bara upptäckte att jag inte var kär i dig längre"

Frustrerad nu...

T: "NEJ, jag tänker inte låtsas vara kär i dig bara för att du ska kunna säga det till dina kompisar!"


Patetiskt!


Finns det verkligen sådana killar? Trodde bara att det var något man såg på film...

Om han var mitt ex, då skulle jag ha slagit till honom... Eller åtminstone berättat om det för hans nya tjej.


Tyckte synd som tjejen... Säg till om du vill hämnas (A) (Inte för att du läser den här bloggen då du nog inte ens vet om den... Men ändå!)


Är du en tyst tiger?
Postat av: SANDRA din bästa vän

haha rolig du är..

2008-12-02 @ 23:11:27
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0