hjälp sökes

"Det är inte min typ!"

"Vad är DIN typ, då?"


Jag har länge funderat på det. Kommer inte fram till något svar alls!

För har ju haft kul med emo/punkare, musiker/pluggis, player, trygve, snyggingen, den roliga typen, bad boy... Ja, vad har jag inte testat på? Jag börjar tröttna på det här... Vad är min typ? Hjälp, någon?


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Din braiga, eller jaa man kan till och med säga den bästa!En rolig person som alltid har roliga historer i reserv när du är nere. En otroligt samart person, bara att den kasnke inte alltid visar det, elelr kanske aldrig. men den är smart! En snygg och het person. Hetare än en sol som ätit tabasco!

Jaa, men om jag ska beskriva personen med ett ord så blir det väll.. MIG!!!

Jag är din typ!! det är jag!

2008-12-07 @ 13:39:05
Postat av: SOFIE

Man behöver inte ha en speciell typ tror jag! Men jag har en liten fråga, har du läst första twilightboken på engelska? Heter den twiligt och är den svår att förstå för en tjej som inte är suuperduktig på engelska? :P

2008-12-07 @ 15:15:08
Postat av: moi

malin: hahahaha alltid nr ett sweetnose :P <33



sofie: hej, synd att du inte länka till din blogg för kunde ha svarat där :) men ja, det har jag! jag har läst alla fyra på engelska :D på svenska heter den "om jag kunde drömma". hmm svårt att säga, men den är inte svårläst. jag tycker att du ska testa, läs första kap. på engelska och se hur det går :) men bara så du vet, ju mer du läser på engelska desto lättare blir det för dig att förstå det du läser :D

2008-12-07 @ 15:56:58
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0