Hemingway in the rain

Hahaha, det här är så kul!


Jag har lyssnat på Katy Perry med låten  "You're So Gay" ett bra tag nu. Nu kanske ni tänker "aha och? Vem bryr sig..." men det är så här att hon sjunger:


"I hope you hang yourself with your H&M scarf
While jacking off listening to Mozart
You bitch and moan about L.A.
Wishing you were in the rain reading Hemingway
You don't eat meat and drive electrical cars
You're so indie rock it's almost an art
You need SPF45
Just to stay alive"


Och just nu så läser nästan varenda kille (ok, kanske 5 av dem) jag känner någon som Hemingway har skrivit!


Hahaha! Ni anar inte hur kul det är när jag ser dem hålla i boken med en stolt min och säger "det är en Hemingway". Jag börjar direkt tänka på refrängen i låten:


"You're so gay and you don't even like boys
No you don't even like, no you don't even like, no you don't even like boys
You're so gay and you don't even like boys
No you don't even like, no you don't even like, no you don't even like boys"


Jag kan nästan inte hålla mig för skratt! Det är sjuktkul!


Ne, juste jag skulle ju fortsätta plugga nu! Matte fucking D nationella imorgon!


Yey... NOT!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0