en lördag, som alla andra lördagar...

Kom precis hem från familj lunchen som Vally också var med på.

Det var jättegott! Rekommenderar verkligen "Beirut" (ni vet ovanför "Street"). Sedan gick vi en runda på stan, jag och Vally letade efter en maskeraddräkt till honom (han ska på maskerad hos en kompis som fyller, kompisens tjej har tvingat alla att göra det till en maskerad :P).

Men nu är vi äntligen hemma igen, efter att ha kollat på x antal skjortor till mina morbröder!


Så nu när jag logga in så säg jag att Brittans nya video har kommit ut. Äntligen, så är stjärnan tillbaka igen! Jag kommer ihåg alla gånger man dansat till hennes musik när man var liten...

Jag bryr mig inte om vad alla säger om henne, hon är bra och kommer alltid att vara bra i mina ögon. Men visst måste jag erkänna att även jag var en av dem som sluta lyssna på henne under den där "hata - Britney " perioden!   


Så nu ska jag lyssna på henne och plugga resten av kvällen! Det vill säga om inte mamma och pappa bestämmer sig för att göra ett besök hos BBR, för då tänker jag också hänga med (red bull och cola ;P)!


Juste, hörde någon viska "IKEA" här hemma, yey!



Dagens I-landsproblem: Jag äger ingen röd väska :(


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0