detta inlägg kostade mig 5 kakor!

Ok, detta inlägg har kostat mig 5 kakor! 

So, söta Ohman, GRATTIS <33 

Du ska fo ett finfint paket, fixar lite här :P 

Hoppas du haft en underbar dag och att du for en underbar kväll. Du är den bästa Malin (Öhman) i världen. LOVAR! <33

ps, har fott julklappar :D (ipod, pengar och hemligt :P) 


Är du en tyst tiger?
Postat av: Alex

Hehe, 5 kakor xD

2008-12-25 @ 21:42:59
Postat av: sara

jag då :( jag har fina presenter till dig :(

2008-12-25 @ 23:59:46
URL: http://swerina.blogg.se/
Postat av: Malin

Taaaaack!!

Jag hade en suuuper fdelsedag. Krogen fifan!!!

Tappa bort mina kompisar och var med min brors istället, han blir nog inte så glad på det ;) haha

2008-12-26 @ 13:14:01

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0