2 down 3 to go

Ok, gott folk, nu är religionen klar och skickad :)


Nu är det bara tre och en halv saker kvar!

(PA, religion redovisningen, tyskan och matten)


Fortsättning följer...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Söderlund

Träffa (Blondin)Bella och gå på exklusiv bloggmiddag?



Nu söker jag en partner till mitt bloggföretags

exklusiva middag + helkväll. Den kommer att bjuda

på allting ifrån god mat till en hel del kända ansikten.



Vill du ta chansen?

Mer information finns att finna bland de senast

skrivna inläggen i bloggen. Finn det, läs vad du

ska göra för att vara med, och tillsist så får jag

redan nu bjuda på ett stort lycka till i förhand.



Mvh

2008-12-20 @ 01:34:15
URL: http://robinsoderlund.se

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0