Tillbaka till då-världen-var-en-lekpark

Minnen är bra. Bra minnen är bra. Sådana minnen man har med vänner är bra.


Var med Scarlett idag. Som vanligt började vi prata om alla knäppa saker vi gjort och alla knäppa saker alla andra gör just nu. Vi börjar drömma oss till en tid där allt var oskyldigt och lekfullt. Jag älskar att vara med henne, man kan liksom slappna av och bara göra sådant som man gjorde när man var liten och rastlös. Hon har ju trotsallt lärt mig rätt mycket om att vara en "Svensson" :P


Men så klart så skulle det ätas, vilket är en viktig tradition! vi började med att kolla på recept på datorn hamnade på massa olika sidor där det hittades massa bilder på goda rätter!


Detta ledde till att vi cyklade bort till Ica Maxi och köpte ett par saker och vem satt i kassan bredvid? Jo, Aina! Och kassan bakom stod Amanda J. (grannen)! Det är mycket roligare att handla när alla man känner jobbar på ställen då har man en pratstund att se fram emot :)


Det blev varma mackor tillslut! Vilket var bra för vi kom på en jättegod blandning :)

Kom över någon gång så kanske ni kan få smaka :P

 

 

Scarletts kompis E kom också över och åt, vilket var tur för när det blev dags för kladdkaka då blev det fart på oss! Man kan lugnt säga att Staffan inte fick något :P



Perfa! Imorgon är vi hos mig :) Då kommer Mattizgården också :)

Precis som för!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0