till Ferrari

Volvon på dagen...

Men en hothot Ferrari på kvällen ^^


Det här är bara till dig och ingen annan! Nu slipper du misstolka det :P


Tack för ikväll (tänkte börja med det :P)!


Förlåt för att jag fick dig att cykla till mig i kylan <3

Tank att du är så satans söt att du gjorde det, fattar inte det...


Du är söt och bra, precis som jag vill att du ska vara!

Du är du och det är underbart.

Du är inte som alla andra!

Du är den jag kan tänka mig vara med länge, eller ja så länge du vill...


Haha, nu blev det så där igen att jag bara babblar på om massa saker!

Men det blir så bara, jag kan inte tänka när jag är med dig...

Haha, men å andra sidan så skulle jag sluta tänka :P


Men du är en äkta Ferrari hoppas att du förstår mig nu...


Xoxo <3


Är du en tyst tiger?
Postat av: PAer

Ferarri^^ ;P vad är du om jag är ferarri då?:O

2008-08-31 @ 00:55:31
Postat av: moi

det är väll upp till dig :P

2008-08-31 @ 01:08:22

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0