Tack för att du hällde ut ölen

Hade kul ikväll, trotts att det blev skumt ibland...


Det är skumt hur det kan finnas någon som är som mig fast som jag inte träffar förrän jag är 18...

Tänk att du har gått i samma klass som en av mina närmaste vänner, du känner folk som gått i min klass, men ändå tog det 18 år innan vi fick riktig kontakt! Och det var bara en slump... Om inte jag varit sjuk om inte du hade behövt åka hem... a


Du är som mig...

Du är som mig...

Du är som mig!



Men som du sa när vi åkte hem:

"Vad har du att vara sur på?..."



Paer, jag tänker inte köra på något :P

Tänkte bara påpeka det :P

Tack för ikväll ^^


Är du en tyst tiger?
Postat av: M i s s D

Menar du mig ?

om du inte gör det så tar jag åt mig ändå för du är som mig som mig som mig och vi har båda dark secrets and they're the SAME





Mer lika kan man inte bli<3



som sagt tar åt mig även om du möjligtvis menar någon annan för det du skriver stämmer in på oss KISSES'n'HUGS

2008-08-30 @ 11:42:41
Postat av: moi

du är så söt vet du det, din nöt <3

2008-08-30 @ 11:46:38

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0