Mitt liv är så intressant

Satt på golvet innan dagens första lektion (matematik D) och kände att jag saknade mina lugna sommarmornar, då jag bara satt ute i värmen och tog det lugnt. Men alla vet att man inte kan ha det för bra...


Upptäckte att jag faktiskt förstår det som sägs på lektionerna!

Förstår vad läraren babblar om, klarar av de skummaste uppgifterna och jag gör allt bättre än vad jag någonsin gjort!


Idag började vi med projektarbetet. Jag ska vara med Glenn och till min förvåning vill vi göra samma sak! Trodde först att jag skulle få kompremissa lite men det visade sig att jag inte behöver göra det.

Tänker inte berätta vad vi ska göra än men snart :)


Skoldagen avslutades med idrott...

Eller rättare sagt fys a la Mats!

Ut i skogen och träna styrka och springa intervaller :(

Fattar inte varför naturare ska vara starka? Eller varför de ska ha bra kondition? Vi sitter ändå hemma och pluggar (vi kan låtsas att vi gör de :P) :P


Men nu ska jag äta glass och väntat på att pappa ska kommer hem så vi kan köpa block. Fem randiga och två rutiga!


Dagens I-landsproblem: Har ont i halsen :(  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0