mitt hår var rakt...

Malin kom över mitt i storstädningen. Vilket var tur för jag slapp hjälpa till då (A)

Men det var faktiskt sova och mysa väder!


Vi såg en och en halv film... Det vill säga vi såg en film och sen hade vi den andra filmen igång medans vi gjorde annat :P


Jag berättade för Malin om mitt misslyckade försök att platta mitt hår, så då skulle vi testa om det verkligen var så svårt. Så klart var det inte alls svårt för henne att få det att bli nästan rakt (hon skyllde på att vi "inte hade några produkter i håret").  


  

Jag blev lite chokad då jag såg henne fixa mitt hår att jag utbrast:


"Så här koncentrerad har jag aldrig sett dig!"


Men det tog sån tid att platta håret på mig, att jag fick börja göra mig i ordning direkt efter!

Var riktigt trött då... För när jag stod och sminka mig råkade jag säga:


"Oh herregud! Jag ser ut som en blatte!"


Sen hände det lite saker som jag inte vill skriva här än...


Vid nio befann jag mig vid biografen, där (nästan) resten av gänget stod.

Som vanlig var det svårt att bestämma vilken film det skulle bli men vi gick tillbaka till det vi tänkte ta först. Kung-Fu panda :)


Haha! Det var såå kul. Filmen var roligtsöt, men det roliga var de små kommentarerna under filmen!

Internaskämt som troligtviss bara jag och Malin förstod och så flumfeber :) <3


Är du en tyst tiger?
Postat av: Saraaa

du ÄR en blatte. btw så är blattar hetast. kolla bara på dig och mig liksom!

2008-08-06 @ 09:49:03
URL: http://blattenkollarfilm.blogg.se/
Postat av: moi

vet ;) hothot liksom :P

2008-08-06 @ 17:05:53
Postat av: Merima

haha, vilken humor du har :D tycker det blev jättefint endå. ha de bra.

2008-08-10 @ 20:27:44
URL: http://trncic.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0