love is <3

You are my sunshine,
My only sunshine.
You make me happy
When skies are grey.
You'll never know, dear,
How much I love you.
Please don't take my sunshine away.



Om jag fick bestämma, skulle du bo här hos mig! Du skulle få bo i huset bredvid. De som bor där är skumma! Skulle sparka ut dem och du skulle få huset av mig.


Men en dag, när jag blir rik, då tänker jag köpa ett flygplan som bara går mellan dig och mig! Som vi kan använda när vi vill!


Och då ska vi göra allt de vi alltid tänkt göra du och jag.


Min söta "danska" kärlek, du är de bästa av de bästa!


 

(du är dansk <3 love u)


Är du en tyst tiger?
Postat av: Saraaa

Jag är inte dansk

2008-08-25 @ 09:07:34
URL: http://blattenkollarfilm.blogg.se/
Postat av: M i s s D

vem känner du i danmark =P

2008-08-26 @ 16:13:48

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0