LÖNlönLÖN

Då och då får man en känsla total frihet...

Man svävar, man flyger och man är helt överlycklig!


Dem som verkligen känner mig vet att jag får den känslan när jag får en påse med nya, söta och underbart nya saker. Shopaholic?


Men idag var det Miss D som skulle ha jeans... Efter en del frustration och 100 jeans, så köpte hon ett par och fick en väska på köpet :)


Jag lyckades förälska mig i ett par jeans, köpte lite (bokstavligen talat :P)saker på H&M och halva kicks. Allt jag behöver nu är en kamera, en kappa, halva BODY SHOP, ett Pearls for Girls smycke och så några andra saker... Sen är jag lycklig!  


Sitter nu och tänket på Malins nya tröja... Vill också ha en...

Och söta Ange som fick vakta våra väskor och påsar i jeanssoffan medans vi sprang efter olika jeans (som Miss D lyckades hitta tusen fel på)...



Nu ska det planeras för hur fan jag ska klara av att göra tre saker samtidigt imorgon...

Jag kommer få magsår i år... Soili (min lärare) har rätt, jag tar på mig mer arbete än jag kan klara av eller har tid med.


Äh, jag klarar mig! Det gör jag alltid...


Men måste nog ta en Novastardag snart!

Malin boka in mig på massage :)



Dagens I-landsproblem: Jag är inte helt frisk än :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: M i s s D

Glöm inte FIKAAAT





ÄLSKAR DIG<3

2008-08-27 @ 22:12:44
Postat av: moi

vadå fika :P MAAAAT ju :P

2008-08-27 @ 22:19:14
Postat av: M i s s D

MAAAAAAAAAAAAT ;)

2008-08-27 @ 22:33:14

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0