jag är så bra...

Fick köra Volvon idag :)

Det var en upplevelse (haha), ska inte skämma ut mig genom att berätta saker!

Men kan bjuda på det här:


Jag: "Vad gör jag, det sitter en fågel mitt på vägen!" *panikslagen*

Pappa: "Fortsätt köra den flyger bort"

Jag: *Tror inte på honom*

Pappa: "Jag lovar att den flyger bort när den ser den stora bilen komma mot sig"


Haha!

Pappa ångra sig nog massor, för när han körde hem så sa han:

"vi ska nog låta körskoleläraren köra med dig, en av deras bilar..."


Är du en tyst tiger?
Postat av: M i s s D

hahhaa typiskt jag gjorde samma sak mamma ba kör den är inte dum den är van vid trafk o blablabal HAHa



Palla kommentera om jag ändp kommer skriva been ther felt that done that HAHA

2008-08-31 @ 01:42:26
Postat av: moi

trodde att pappa skuller dö :P eller döda mig först!

han tänkte säkert "typiskt N" :P

2008-08-31 @ 01:44:13
Postat av: aper

haha;P du är så söt och omtänksam, antar att fågeln flyg iväg ?:D

2008-08-31 @ 01:47:03
Postat av: moi

nej det kom en ny fågel! :S

2008-08-31 @ 01:58:06
Postat av: Saraaa

haha. Jag körde på landsväg en gång, och tro mig, den där jävla fågeln flög INTE iväg. OCH, det var bilar framför mig :p

Men kan man inte stanna för ett djur pga av fara så ska man tuta och skrämma bort den lr köpa över den.

Pekinganka är faktiskt skitgott.

2008-08-31 @ 10:42:19
URL: http://blattenkollarfilm.blogg.se/
Postat av: moi

hahah seriöst blev så arg på den, du vet ju vad jag tycker om fåglar oxå...

haha idag pappa ba "vad är de för skylt då?"

jag ba "hur ska jag veta?"

(har sagt att jag pluggar teori massor(A))

2008-08-31 @ 17:16:56

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0