Jag älskar min nya jacka

Det har köpts saker idag igen...

Jeans i mängder, skor till idrotten (nu blir kära Mats glad), en t-shirt och ett linne. Orkar inte lägga upp bilder just nu...


Jag känner mig helt död... Tycker inte om att åka bil så länge.


Men vad händer?

Jag skulle ju till en viss person, men människan är i en annan stad också!  

Jag som har möte snart...

Detta kostar en chokladdelfin! :P


Fick sms av Skarlett, vi ska till Riga! :D

Det kommer bli så kul (och hon som fyller 18 den helgen också!) :)

Kan det bli bättre? (Ja, kanske...)

Nu ska jag bara kolla att det inte händer saker i skolan den helgen, saker som förstör...


Dagens I-landsproblem: Jag hatar ebuddy!


Ps. jag älskar dig <3


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

vf ska du till Riga? =)

2008-08-31 @ 19:08:53
Postat av: moi

ja du, om du säger vem du är så kanske jag berättar :P

2008-08-31 @ 22:58:38

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0