Hur lyckas man?

Det är inte sant!

Tro mig det är inte sant!

Alla har skrattat åt mig! Jag skulle också ha skrattat om jag fick höra det där!

Vad pratar jag om?

Jo, tänk er en person som är född i ett land där det är 56 grader (Celsius) varmt i skuggan. Där det alltid är varmt oavsett när på året det är. Tänk er att ni har lev i det landet i ca fyra år och varit på besök där. Utan att ha haft något problem med värmen alls...


Ok, tänk er nu att denna person bor i Sverige... Att vid första så kallade värme veckan, då det bara är runt 29 grader varmt... Tänk er att den personen får VÄRMESLAG!


Jupp! Det är vad jag har fått! Det lugnt ni kan skratta! Rekordet är dock en timme, för det var vad pappa gjorde när jag kom ut från läkaren...


Hur lyckas man? Jag som trodde att Malin ägde den meningen... (Du vet vad jag tänker på Malin ;))


Menmen, nu är jag fast här hemma... Måste återställa kroppens vätskebalans och allt sånt där  :(


Så därför har det legats i sängen och läts bok och tänkt på projektarbetet... Vilket påminner mig om att berätta för min "partner" om idéerna...     



Men som jag sa till Malin i telefon:

"Jag har exakt koll på min solbränna nu och vet exakt hur jag ska sitta i solen nästa gång... om det kommer mer sol!"


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Ha, jag äger ju inte den meningen (a) HAHAHA

BLI FRISK!!!

<33

2008-08-02 @ 14:17:46

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0