film med paer

Ok, har kollat på en saw film nu...

Är ni nöjda? Har gjort det jag inte skulle göra!

                                                              

Allt jag har att säga är "Fy"!

Det hjälpte inte heller när man blir extra skrämd av en som är hög på citronvatten!

Nee, jag vill ha filmer med snabba bilar och filmer där folk inte blir sågade och brutalt dödade...


Nästa gång jag ser på film ska det vara "Musses favoriter" och inget mer!


Är du en tyst tiger?
Postat av: M i s s D

Kommer du sova all by yourself efter det



hah ajag har alltid nån vän som sover över efter saw filmer völdigt bra för då e du inte själv



xoxo

<3

2008-08-22 @ 20:43:05
Postat av: moi

men geee dig! jag tänkte inte så långt!

2008-08-22 @ 20:46:10
Postat av: moi

jag kommer dö!

2008-08-22 @ 20:46:57
Postat av: Saraaa

haha jag älskar såna filmer ^^ men jag vet dom som är tusen ggr brutalare. Typ battle royale. Handlar typ om 20-50 barn i 8-16 årsåldern som blir fast på en ö med en väska med ett vapen. dom har typ ett dygn eller så att döda varandra :P

2008-08-23 @ 11:47:41
URL: http://blattenkollarfilm.blogg.se/
Postat av: moi

sluta jag vill inte :(

2008-08-23 @ 14:14:03

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0