En solros var för att ni är mina små solar

Avslutning med flickorna...


Börja gråta under linas tal så hörde inte riktigt vad hon sa (grät inombords vågade inte gråta öppet)...

Ni är så söta och underbara ni får mig att må bra från topp till tå!

Älskar er av hela mitt hjärta <3


Som hejdå present fick flickorna detta:

  


En solros med godis hängandes runt och ett guldkort med deras namn. Det hela följdes med ett par ord från mig:

"... anledningen till att ni får en solros och inte en vanlig ros är de att ni är mina små solar. Dessutom så är kanske en solros inte lika perfekt som en ros men de har sin egna lilla charm. Precis som er!"


Jag fick också massa fint av dem :)

Ett kuddfodral choklad (så klart) och en jätte fin dikt som de kommit på helt själva :)


 

"första året med dig var du inte en särskild stor tjej.
Men nu har åren gått, och du våra hjärtan fått.
Vem ska torka våra sår när du nu går?
När vi tar stopp, är det du som får oss på topp.
Vi är inte dom bästa på att rimma, det tog oss en hel timma.
VI KOMMER ATT SAKNA DIG!"

Och så var det antecknat med allas autografer  :)


Mina söta små flickor, har sett dem växa och utvecklas till stjärnor på himlen <3

Älskar er alla så mycket!


  

Det gör ont att lämna er...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Lisa

NOUR DU ÄR BÄST!!! <3

2008-08-20 @ 15:30:09
Postat av: Lisa

NOUR DU ÄR BÄST!!! <3

2008-08-20 @ 15:31:15
Postat av: moi

sötnöt <3<3<3

2008-08-20 @ 16:20:10
Postat av: Malin

PEZ <3<3<3<3<3

HAHAHA ;D

2008-08-20 @ 17:49:35
Postat av: jessie

sämst att du ska behöva lemna oss :( kommer sakna dig fett mycket! :( kommer fan gråta varjegång vi åker till norrköping, den hallen får mig verkligen att tänka på dig! älskar dig nour<3

2008-08-20 @ 22:03:41
Postat av: moi

älskar dig oxå <3

kommer sakna er massor <3 mina små solar <3<3<3

2008-08-20 @ 22:06:14

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0