bungy ffs

Har hoppat bungy, som ni säkert redan vet!


Det är den bästa födelsedags presenten jag fått! Fast än det var ett halvt år försenat...

Pappa trodde knappt att det var sant och mamma vägrar prata med mig. Där fick dem!


Så nu har jag bevisat att jag faktiskt gör det jag säger att jag ska göra (som Mattiz sade igår). Inte nog med det men jag har ett intyg på att jag är "fullständigt galen", vilket jag och alla andra redan vet! Men som Miss D sade "nu har vi betalat 500kr för att få reda på något som vi redan visste!"


Men en sak är säkert, jag vill hoppa igen!


Är du en tyst tiger?
Postat av: F

2008-08-17 @ 18:00:33
Postat av: Frida J

Jag fattar det bara inte :O , hur vågar du? , hur vare?

2008-08-17 @ 18:02:03
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: M i s s D

Yes We so totally did it SO TRUE and we will keep go on and on about how amazing it was auntil everyone tries to kill us cause we can't stop haha



VILL HOPPA IGEN



BungyJUMP Gör världen PEACEFUL



Love u <3

2008-08-17 @ 20:10:25

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0