barnvakt

Har suttit barnvakt i några timmar. Gratis...

"Det är haram att ta betalt av släktingar" :( Typiskt!


Fast det gjorde inget för flickorna (Matilda (6)och Maria (4)) var så söta så :)

Vi börja med att dansa Ballet (:S)... Lyckades komma undan en stund för jag skulle pratat i telefon :)

Efter dansen skulle det kollas på "Wild Kids", fattar inte varifrån alla frågor kommer ifrån!




Sen började något sjuk program, på ett helt annat språk! Så då ville dem att jag skulle läsa allt dem sa på tv :S

Men det går ju inte!


Så då gjorde vi milkshake a la Novastar :) Ni som känner mig vet nog att det var extra allt :D


Men när man är 6 och 4 så kan man inte sitta stilla länge... Så med två stora Billy's t-shirts på varje flicka så tog vi oss (halv säkert och med alla stirrandes) till lekplatsen. Det gungades (<3) och åktes diverse saker (vet inte vad alla saker heter typ ån skum grej som alla fyra kunde sitta på och gunga åt alla håll...) :)


 

sen (som tur var) börja det regna. Så då sprang vi hem och satte oss (Stora Klumpen lyckades smita undan :@) i soffan och kolla på bolibompa... Vi kolla på "Anki och Pytte" (älskar det!) och "sagoberättaren".


Sen var det dags att säga "hej då". Sötnosarna ville inte gå, så fick muta dem med att "nästa gång ni kommer då kan vi baka kakor". Vilket är ett misstag med tanken på att Matilda kommer ihåg allt...


Saknar det dock... Kommer ihåg att jag satt barnvakt jätte ofta förut... Någon som känner någon som behöver barnvakt? (A)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0