Å-festen

Förstår inte varför man har en stadsfest mitt i veckan, när alla "stora" jobbar...

Förstår heller inte varför man öppnar alla ställen, när man knappt byggt upp alla tält och andra grejer...


Så med andra ord var det inge vidare...


Det vill säga tills åkturen med Pär, Richard och Miss D. Trodde seriöst att jag skulle dö!

Fick blodsmak i munnen också!


Undra hur länge det ska vara så här?



Dagens I-landsproblem: DET FINNS EN RISK ATT JAG INTE KOMMER KUNNA HOPPA BUNGY FÖR VÄDRET ÄR SÅ DÅLIGT!!!!  JAG TYCKER INTE OM DET HÄR ALLS!


Är du en tyst tiger?
Postat av: M i s s D

TRODDE OXÅ ATT JAG SKULLE DÖ VA



men vi överlevde ch våra hjärtan slår<3



det är kul o tänka på hur rädd man var nu så här på mark men väl på var det imej läskigt.



Love ya

2008-08-15 @ 16:22:16
Postat av: moi

haha du är rolig i luften :P

jag ska hoppa fick pengar av pappa :P

har du fixat dina pengar?

2008-08-16 @ 13:00:39
Postat av: M i s s D

jaa det vet du nu ;)

2008-08-17 @ 12:34:30

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0