Verklighets dröm

Många har frågat varför jag heter som jag gör på msn... och när jag berättat att det är från en dikt får jag frågan vilken... så här kommer den till alla er som undrat


Verklighets dröm


De lärde mig ljuga


Du visade mig sanningen


De lärde mig att gråta


Du visade hur man skrattade


De tvingade mig att se verkligheten


Du lärde mig drömma


Hos dem var glaset till hälften tom


Hos dig var glaset till hälften fullt


De förvandlade min själ till 1000 bitar


Du lade ihop pusslet på första försöket


När min sista tår hade fallit


Hade din dröm förverkligats


För nu låg jag i din säng


Men


Med ett brustet hjärta och röda droppar längst vristerna


image3



(inte ett ord om att den är emo! för den är inte det :P)


Är du en tyst tiger?
Postat av: sara

AAAWW <333333
du är min emo <333
gör som mig och gör din blogg rosa :$

2007-12-12 @ 21:35:22

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0