Suddig bild

Har ni någonsin haft en känsla av att ni håller på att bli blinda?


Jag tror att jag kommer förlora min syn L allt pga. att jag fått ett hårstrå i ögat...


Jag kanske behöver EN lins snart ;)


Det jobbigaste var nog när jag skulle framkalla bilder på fotolektionen. För det är inte lätt att få en bil att se skarp ut, när man själv inte ser skarpt! Men tillslut fick jag ändå till den riktigt bra J fast å andra sidan så kanske det är bra med suddigsyn, för idag blev jag riktigt nöjd med nästa alla bilder (utom en)! vilket faktiskt är konstigt med tanken på att de brukar gå åt skogen när man kommer till fixet :$


Medans jag stod och försökte få en skarp bild, kom jag att tänka på en grej...  Hur skulle det se ut om man framkallade bilderna suddiga med flit? fast det skulle aldrig gå, för fotolärarna tål inte att man "slösar" på deras fotopapper!


Är du en tyst tiger?
Postat av: sara

Vill du låna mina glasögon?! :D

2007-12-12 @ 21:23:50

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0