rött paraply

Det har regnat hela dan... Missförstå mig inte, jag älskar regn! de är mysigt att bara sitta och lyssna på regndropparna som faller mot fönstret. Eller bara ta en promenad i regnet med ett rött paraply. Men nu är de så att det är december och då ska man ha SNÖ! Inte regn. Dessutom så har jag inget rött paraply :(                                
På tal om röda paraplyn, varför tycker alla att de är löjligt att köpa ett rött paraply i julklapp till någon? Om man nu vill ha det så spelar de väll ingen roll att de är en billig julklapp, eller?

                image1


Är du en tyst tiger?
Postat av: Nos

jag vill ha röd badmössa istället :$

2007-12-05 @ 23:20:48
URL: http://swerina.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0