Disney land!!!!

Jag ska träffa askungen :) jag har alltid drömt om att träffa askungen :)


                                            image4


Vad spelar det för roll hur gammal man är? Disney är till för alla, stora som små.


Ok, nu har barnet i mig talat, nu är det dags att prata lite mognare :P

Pappas kusin (tror att det är kusin...) har erbjudit pappa att fira jul hos honom i år...

Eftersom min familj gillar att resa, så tackade pappa ja! Jag älskar min pappa :) så i år ska jag fira jul i frankrike :) jag har alltid älskat frankrike, men har aldrig vart där (tyvärr :().


Men det finns ett problem så klart... Språket... hur ska man få dem att förstå vad man säger när de bara kan franska? Ska man behöva vara tyst hela julen, bara för att hans barn inte kan något annat språk än franska? :( 


Aja får fixa en tolk... någon frivillig?  


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

skulle också vilja åka dit, följa med? :)

v

2007-12-14 @ 18:33:28
Postat av: sara

JAG KAN VARA TOLK!!! :D
Men jag har redan bestämt att fira jul med sophia :$

2007-12-15 @ 15:30:33

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0