skinny love

Jaha jag var inte VIP de har bara ändrat lite… Min Spotify kommer göra slut med mig snart!

Och jag måste komma ihåg att köpa det imorgon (ha-ha jag ska komma ihåg något = epic fail).

 

Men dagens goda gärning är i alla fall fixad! Alla underbara människor som jag saknar massor (och som inte är utomlands och som jag har rätt nr till (mer fail som bara jag kan lyckas med)) har fått en val av mig! Den fick mig att skratta och må bra, så jag tänkte dela med mig av glädjen till folk jag bryr mig om! För vad är bättre än att få någon man bryr sig om att le?

 

Vad sentimental den här bloggen börjar bli… Men kan inte råför det jag saknar er!

Jag kanske borde gå på en tentapub och få ett slut på detta, hahaha! Men först måste jag slå Izla som går på awesome konsert utan mig!!

 

Nu ska jag sova för mitt dagliga (nästan) tåg går 07.17… Och tro det eller ej men jag älskar att åka tåg! Jag låter nästan som Sheldon Cooper…


 

(Klippning på G!)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0