Dancing on my own

Att berätta för mamma att man ska göra Stora Klumpens läxa åt henne var inte så populärt...

Men grejen är den att det är en flumläxa som hon ändå inte kommer fatta eller behöva. Och jag tycker om ämnet så jag tänker göra den ändå (har trots allt sagt att jag ska göra den).
Men det var lättare sagt än gjort! Vad rimmar på Zeus liksom? Det enda jag kommer på är sneus... Okej, att rimma är inte min grej. Jag får titta förbi biblioteket efter ett rimlexikon.
Jag har iallafall en ide, så jag har åtminstone upplägget klart.

Ne nu ska jag fortsätta åka tåg och rimma Nour med skor och kor! (Förlåt jag är sämst på det här... Hahaha)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0