hello

Jag borde sova för jag ska upp klockan 05.55 imorgon. Men det känns helt omöjligt!

Var inne på Obekas blogg nyss och såg att vi tänker mer lika än vi tror att vi gör. För jag har nämligen också tänk på det där med personliga och unika julklappar, så jag ska också göra (nästan) alla julklappar själv. Dels för att jag är trött på att springa runt i timmar bland otrevliga människor som är för stressade för att ens se att man finns. Och sen för att jag vill ge bort saker som ingen annan har och som inte kostar en miljon (för att de bara ska finnas i ett exemplar EVER). Så jag har börjat lite. men självklart kommer det vara en köpt del också för de jag ska ge julklappar till är lite kräsna (inte alla då men några av dem).

Hahaha, så om du bara får en grej så kan du ta det som en komplimang!
Ne skoja bara!

Allt jag vill ha i julklapp är massage och stickade strumpor! (Om Stora Klumpen läser detta så gäller det inte dig du vet redan vad jag vill ha!) Det bästa är att jag redan vet vad jag ska få av mamma och pappa, awesome! Så jag slipper leta efter den julklappen och tjuvöppna den… Försök inte, jag vet att alla gör det men ingen vågar erkänna det!

 Juuuste!! Jag har ett litet (läs: stort) projekt på gång. Om jag klarar det så blir det soooleeen efter jul!
Så håll tummarna för mig är ni gulliga.

Nu är klockan ca 00:43… Alltså 5 timmar och 12 minuters sömn kvar… När jag blir världens härskare så ska jag se till att inget är igång innan klockan 11:11!!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0