calling you

Det är intressant hur man förknippar vissa låtar med vissa personer. Det är galet hur låten kan framkalla alla känslor som man kände första gången man hörde låten. Därför är i alla fall jag försiktig med vilka låtar jag har i mina spellistor som jag lyssnar på när jag åker tåg! För vem vill åka tåg med en person som gråter i 3 minuter och sen skrattar i 3 minuter för att sedan sitta och le som en idiot i 3 minuter… Ja ni fattar, det är inte lätt när det är svårt.

 

Men nog om det där (håller på att tappa tråden). På onsdag smäller det! Det kommer bli en stor OMG känsla! Trosdag och fredag kommer bli underbara för jag har planerat att träffa två av de bästa personerna jag känner. Och sen på söndag ska jag leka fotograf/bonde… Det kan bara sluta på ett sätt, så jag drar på mig gummistövlarna och… Vad har man när man är på en bondgård förutom gummistövlar? Känner mig som värsta stadsungen (vilket jag är…).






Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0