if tomorrow never comes

Jag längtar till nästa år. Allt som kan gå åt skogen har gått åt skogen! Så nu vill jag ha ett nytt år och en ny början. Jag vågar inte säga att det inte kan bli värre, för då blir det värre. Men det har varit ett av de värsta åren i mitt liv. Jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjort i år. Jag har aldrig haft så ont som jag haft i år. Jag har aldrig varit med om så mycket svek som det här året. Det här året har varit ett rent helvete!

 

Nu ser jag det från en optimistisk synvinkel också. Så gissa om det här året har varit hell on earth.
Men som tur är så är året inte slut än. Det kan kanske bli lite ljusare… Jag hoppas att det blir det.

 

Men som sagt, har inget att se fram emot. Vilket år! Tror jag har slagit rekord i flest begravningar och sjukhusbesök. Det gör ont att tänka på det men det är skönt att ha fått det sagt.

 

Nytt år, nya möjligheter, nya upplevelser, nya tillfällen.



Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0