De tre orden

"Jag älskar att älska dig"


Har haft en underbar dag idag!

Hade inte väntat mig detta, trodde att det skulle ta längre tid än vad det gjorde...

Du är helt underbar!

Jag mår bra av att vara med dig!

Du svarar "rätt" på alla frågor ;)

Du får allt att verka ljusare och bättre

Du får mig att le och skratta

Du får mig att vilja bada i en fontän :P

Jag skulle kunna göra allt för dig!

Du är de bästa som finns (till och med efter choklad!)


Och du är så jävla lik Björn Gustafsson att det känns skumt ibland :P

Hahaha


"Jag älskar att älska dig!"



Älskling


Är du en tyst tiger?
Postat av: Pär

Jag älskar dig <3

2008-09-22 @ 19:39:02
Postat av: amanda

nemen, vad glliga ni är:P

jag antar att jag har missat en massa skaer här... när blev ni tillsammasn? :)

2008-09-23 @ 14:50:09
URL: http://flickansomtyckteformycket.blogg.se/
Postat av: moi

Paer: älskar dig oxå <3



amanda: hahahah ja du :P för ett tag sen :D

2008-09-23 @ 20:51:12

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0